Kesztölc Kestúc

keresés

Állítólag a Pokémon Go ihlette a névadásra a lábatlaniakat. Ilyenkor a legszebb! Nevezz most a térség legújabb családi gyalogtúrájára!  http://labatlan.hu/go LábatlanGO 9/14 km - nevezési díj 490 Ft (itiner, jelölő, étel) Október 23-án, vasárnap együtt a Gerecsében!

2016. október 23-án, vasárnap egy könnyed, családi túrára hívnak lábatlani indulással az őszi Gerecsébe.

Két távot jelöltek ki: 9,3 és 14,4 km túrán indulhatunk. Mindkét útvonal könnyed, kis szintkülönbséggel rendelkezik, bárki különösebb erőfeszítés nélkül megteheti.

A két útvonal:

I. Egérút - 9 km

Könnyed vasárnapi séta kisebb gyermekkel (szupermanó) is.

A városközpontból a pincesoron keresztül jutunk a Gerecsébe, ahol az erdő szélén vezet a túra. Szép időben a Bazilika is látható.

A kőbánya mellett elhaladva csodás  kilátásban gyönyörködhetünk. A Piszkei lakótelepre jutva csak pár lépés a Duna-part.

Gyerekekkel ideális választás.

II. Családi túra - 14,3 km

Családi túra

A városközpontból a pincesoron keresztül jutunk a Gerecsébe, itt az erdő mélyén, az őszi színekben gyönyörködve haladunk egy patak partján. A kőbányánál csatlakozunk a Piszkei ltp. felé haladó ösvénybe. A kilátás magával ragadó. Ezen az útvonalon nagyobb a szintkülönbség, de barátságos a táv, kezdőknek is ajánlott.

(A tervezett túra a "képes fa mellett" is elhalad. Az idős fa matuzsálemekre helyezett szentképek, faragott alkotások különleges, ritka látványosságok az erdőben.)

Reggel a Lábatlan, József A. u. 62. szám alatti Emlékházban vehetjük át - ha előzetesen regisztráltunk - az itinert, melybe az ellenőrző ponton pecsét is kerül.

Célunk a lábatlani Duna-part, ahol szerény ebéddel is várják a célba érkezőket.

Szervező, kontak:

Lábatlan Város KC Alapítvány

2541 Lábatlan, József A. u. 60.

labatlango@labatlan.hu

Info: +36 33 517-505 vagy +36 30 935 37 38 munkaidőben

Nevezési díj: 490 Ft, mely tartalmazza az itinert, az egyedi, hordható túra jelzőt és célbaérkezéskor az ételt.