Kesztölcön és a szomszédos falvakban is elérhetetlen az internet a Kalásznet előfizetői számára. A Magyar Telekom leányválallata az ügyfélpanaszokra nem reagál.
November 6.hétfő óta ismét tömegesen panaszkodnak arra, hogy a szolgáltatást nem lehet elérni. A hibabejelentőt kár felhívni is mert azzal kezdik, hogy a Jurop volt területén hibaelhárírtás folyik és kérik a türelmünket. Aki vonalas telefonnal rendelkezik, már felhívni se tudja az ingyenes számukat mert süketek a vonalak.
A kesztölci internethasználók ötöde Kalásznet előfizető, ez derül ki honlapunk statisztikájából. Számukra kiszámíthatatlanná vált az internet, bosszúságot okoz a tv és a telefonszolgáltatás.
Cikkünk kalandos körülmények között, mobil telefonon készült. A Facebookon végeláthatatlan a panaszos bejegyzések sora. Annavölgytől Kesztölcön keresztül Piliscsévig mindenkinél gond van. Ezekből a bejegyzésekből szemezgettünk pár, még nyomdafestéket türő darabot.
"A Kalásznet ismét a topon! Egy hete küzdenek a net helyre állításával! A környék legjobb szolgáltatója! Aki nem vágyik a külvilág információ áradatára, annak csak ajánlani tudom. Van katolikus tévé is mindenki örömére. Nézetségben veri az RTL-t ☹"
" Mivan kalásznet? Mostmár mindennapos lesz hogy nincs internet?"
" Az jár a fejemben... NEM! Attól durran el az agyam, hogy szüleimnél 3.napja nincs kalásznet, nálunk hol van hol nincs, elég nyomorultul működik. Ezt is mobilnetről. Nagy gratuláció, jó az irány."
" Kalásznet monnyon le!!!!!!!!!!!!"
" Kedves Kalasznet! Észak-Koreában megbízhatóbban lehet netezni-ezalatt mint itt Tát-Kertvárosban.... Ja, hozzátenném, hogy a poszt sem az Önök munkájának hála került fel ide, mivel két napja nincs annyi ideig stabil szolgáltatás, hogy ez sikerülhessen. "
A Juropnet szolgálatását május 1-jén vette át a Magyar Telekom 100%-os tulajdonában álló Kalásznet. A Kesztölciek Facebook-csoportban az első komolyabb, minden kesztölci előfizetőt érintő probléma június 27-én jelentkezett. Ekkor se TV se internet nem volt több órán keresztül.
Június 28-29-én csak kimenő hívást tudtak indítani, és a bejelentők szerint őket nem lehetett elérni mert a számuk nem volt kapcsolható. Ez azóta is probléma.
Júluis 4-én több órán át szünetelt a szolgáltatás. A következő hetekben helyenként volt fennakadás.
Július 24-én leállt minden. Az ügyfélszolgálati telefont 5-10 perc csengetés után veszik fel. Az internetes szolgáltatás hibáit több órás várakozás után kezelik.
Augusztus 1-jén éjjel a kábeltv szolgáltatásban előzetes figyelmeztetés nélkül új csatornakiosztást vezettek be. A kesztölci ügyfelek azt érzékelték, hogy eltűntek a TV csatornák és a net is akadozik. A tv újraprogramozás után kevesebb csatorna volt. Eltűnt a kesztölci képújság a tv-ről. Akiknél 100 Mbit/sec előfizetése van, egyre többször 50 Mbit/sec alatt mér a sebességteszt.
A társaságot e-mailben kérdeztük, hogy mi okozza a fennakadásokat, és mit tesznek a megoldás érdekében. Az ügyfélszolgálaton telefonon azt mondták, hogy az e-mail megkeresésekre a szerződés (ÁSZF) szerint 30 napon belül válaszolnak. Válasz egyáltalán nem érkezett.
Kesztölcön elérhető szolgáltatók listája azoknak akik váltani szeretnének:
- Invitel https://www.invitel.hu/lakossagi/
- UPC https://www.upc.hu/
- LCCK http://www.lccknet.hu/
- THome https://www.telekom.hu/lakossagi
- vanNet http://www.vannet.hu/
- Externet https://www.externet.hu/
- Pick-Up http://www.pickup.hu/