Kesztölc Község Önkormányzatának Képviselő-testülete 36/2025. (III. 26) sz. határozatával a 460/2022. (XI. 10.) Korm. rendelet 1. § b) pontja alapján igazgatási szünetet rendel el a Kesztölci Polgármesteri Hivatal tekintetében.
Az igazgatási szünet 2025. július 21-től 2024. augusztus 01-ig tart.
Az igazgatási szünet időtartama alatt a Hivatal zárva tart.
Az igazgatási szünet időtartama alatt
halaszthatatlan anyakönyvi ügyben kérjük hívja a 06-30-449-6140-es,
sírhely ügyben a 06-30-449-6140-es,
hirdetményekkel kapcsolatosan pedig a 06-70-946-6590-es telefonszámot.
Igazgatási szünet 2025. július 21- augusztus 01
Olvasta már?
Hogyan juthatok el a háziorvostól a szakrendelésekre?
„Hogyan juthatunk el háziorvosunktól az Esztergomi Vaszary Kolos Kórház Szakrendelő orvosáig?” címmel tájékoztatót tett közzé az esztergomi kórház a közösségi oldalán, melyben...
Kereszteződés felújítására is pályáztunk a Magyar Falu Programban
Önkormányzatunk a pályázati lehetőségek kiaknázásával igyekszik megvalósítani az elképzeléseit.
Úthibákat javított a Magyar Közút az Esztergomi úton
Befoltozták az utat, feltöltötték a padkát.
Támogatói döntés a versenyképes járások programról
Tisztelt Kesztölciek! A mai napon Erős Gábor országgyűlési képviselő Úr átadta a Versenyképes Járások támogatói döntéséről szóló dokumentumot a polgármesternek, mely szerint Kesztölc Község 17 250 000 forint vissza nem térítendő támogatást kapo...
Kit értesítsek probléma esetén?
Összefoglaltuk, kit milyen ügyben kell keresni